# Jakou práci v oboru elektro zvolit?

Je práce vaším koníčkem? Co všechno jste v životě dělali a co byste ještě dělat chtěli...

Moderátor: Moderátoři*

# Jakou práci v oboru elektro zvolit?

Odeslatod Peťa » 04 Úno 2012 15:39

Ahoj,

studuji střední školu, obor silnoproudá elektrotechnika. Ještě je na to celkem čas, ale už se trochu poohlížím po různých zaměstnáních. Určitě bych chtěl dělat silnoproud, takže žádný opravář nápojových automatů, ručního nářadí atd. :D Co byste si vy vybrali za pozici v silnoproudé elektrotechnice, nebo máte přímo osobní zkušenosti s oborem? Je jasný, že si můžu projít servery jako je prace.cz a další, to jsem udělal, ale zajímaly by mě i názory konkrétních lidí - tedy vás. Ve hře je také stále VŠ elektro zaměření.
Peťa
úroveň 2
úroveň 2

Věrnost fóru:
Věrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóru

Arcade rekordy: 1
Pohlaví: Muž

google adsense
Google

Re: Jakou práci v oboru elektro zvolit?

Odeslatod Romaine » 04 Úno 2012 22:52

Asi nejlepší je využít k zjišťování toho, co by tě bavilo školní praxi - pokud tě nějaká čeká. Jít na VŠ by se určitě hodilo. Pokud si nejsi jistý, jestli chceš dál studovat, tak je možné se přihlásit na kombinované studium na VŠ a u toho si přivydělávat a získat praxi (do 26 let při kombinované formě na VŠ stát platí za tebe ZP, ale bacha nejsi student - na MHD apod.). Zkus si pozjišťovat. Jinak pokud VŠ tak něco, co ti rozšíří pracovní možnosti.
"That you know my name, doesn't know that you know me!"

*Když píšu bez diakritiky, tak jsem tu přes mobil!
Romaine
úroveň 2.5
úroveň 2.5

Věrnost fóru:
Věrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóruVěrnost fóru

Obrázky: 2
Pohlaví: Žena

Odeslatod latest » 07 Úno 2012 15:17